Aangenaam, ’t Heem

In de warme en vertrouwde omgeving van ’t Heem kunnen mensen op hun eigen manier leven, met de begeleiding en ondersteuning die zij wensen. Bij ’t Heem voelt wonen zoals thuis en is er ruimte voor de eigen gewoonten en persoonlijke keuzes. Iedere bewoner kan zichzelf zijn en de regie over het leven behouden.

’t Heem heeft vier locaties in de dorpen Berkel-Enschot, Udenhout, Haaren en Helvoirt. Ook bewoners van deze dorpen, of van de huurappartementen naast of vlakbij onze locaties, kunnen gebruikmaken van onze diensten.

Wilt u meer informatie over wonen bij ‘t Heem? Wij staan u graag persoonlijk te woord.
Neem gerust contact met ons op.

“Iedereen denkt met je mee en
ik heb veel ruimte voor eigen inbreng”

Organisatie

Goed bestuur en toezicht zijn noodzakelijk om te zorgen voor een fijne, veilige en ondersteunende woonomgeving. ’t Heem wordt bestuurd door Floor de Vroome, als eenhoofdig Raad van Bestuur. Vanuit de Governance code zorg is er een Raad van Toezicht met vijf leden, die integraal toezicht houdt op het beleid en de algemene gang van zaken binnen ’t Heem. Bekijk ook de organisatiestructuur van ’t Heem.

Kwaliteit

Onze locaties zijn een verbindende plek voor de bewoner, zijn naasten en mantelzorgers. Wij sluiten aan waar dit gewenst en nodig is. We vinden het belangrijk om met elkaar in gesprek te blijven. In overleg kunnen we gebruikmaken van een hulpmiddel om informatie uit te wisselen en de agenda te beheren. Een voorbeeld daarvan is Carenzorgt. Zo houden we elkaar op de hoogte en zorgen we dat we belangrijke zaken goed vastleggen.

Kwaliteitsplan

Dagelijks werken wij hard aan de kwaliteit, professionaliteit en betrokkenheid binnen ’t Heem. Als leidraad gebruiken we daarvoor:

In een tweejarenplan leggen we jaarlijks vast hoe we binnen ’t Heem werken aan kwaliteit. In het jaarverslag leggen we hierover verantwoording af.

Cliënttevredenheid

We doen er alles aan om te zorgen voor een fijne woonomgeving met tevreden bewoners. Om dit te monitoren houden we jaarlijks een cliënttevredenheidsonderzoek. Met de informatie die dit onderzoek ons oplevert, kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Klachten en waardering

Bent u zeer tevreden over ’t Heem, dan kunt u een waardering uitspreken aan de medewerkers en deze plaatsen op ZorgkaartNederland.

Gaat er iets niet naar tevredenheid, dan kunt u dit kenbaar maken. Hiervoor kunt u terecht bij de medewerker die het betreft, uw vaste contactpersoon of de teamleider zodat u samen naar een oplossing kunt zoeken. U kunt ook een formele klacht indienen. Meer daarover leest u in ons klachtenreglement.

“Heel fijn dat alles hier in de buurt is,
dan hoef ik niet zo ver te lopen”