Wasverzorging

Wassen, stomen, strijken

Woont u in een aanleunwoning van één van onze zorglocaties? Dan kunt u gebruik maken van onze was-, stoom- en strijkservice. Wij verzorgen uw was snel, goed en voordelig. Wel zo gemakkelijk.

Stomen

Uw wasgoed stomen? Ook dat doen wij graag voor u. Treffen wij tussen uw vuile was kleding aan die niet mag worden gewassen? Dan laten wij dit reinigen bij onze stomerij. U krijgt uw was dus altijd schoon terug.

Kosten

De kosten voor de wasverzorging zijn afhankelijk van de hoeveelheid en het type wasgoed dat u aanlevert. De tarieven van wasverzorging vindt u in het Kostenoverzicht 2019.

Hoe het werkt

Uw wasgoed, zoals kleding, bed- en badlinnen wordt op een vaste dag bij u thuis opgehaald en 3 dagen later, met een schone waszak, weer thuis afgeleverd.
Uw wasgoed wordt door de wasserij voorzien van een speciaal label (tag). Deze tag zorgt ervoor dat uw linnengoed en kleding op de juist manier wordt verwerkt en weer bij u terugkomt.

Van aanmelden tot start van de wasverzorging

Aanmelden
Ontvangen bevestiging
Labelen
Wasgoed halen en brengen

Aanmelden

N.B. Wasverzorging is een dienst die alléén in de aanleunwoningen van ‘t Heem verzorgd wordt.

Vul het aanmeldformulier wasverzorging in, zet uw handtekening en stuur of mail het naar ons toe.

De Eikelaar: eikelaar@t-heem.nl
Torentjeshoef: torentjeshoef@t-heem.nl
Haarensteyn: haarensteyn@t-heem.nl
Leyenhof: leyenhof@t-heem.nl

Ontvangen bevestiging

Na aanmelding ontvangt u binnen een week een bevestiging van ons per mail of post. Ook ontvangt u een pakketje waszakken met daarin een:

  • rode waszak voor uw schone was.
  • witte waszak met oranje band voor uw vuile was die naar onze wasserij moet.
  • blauwe waszak voor wasgoed dat chemisch gereinigd wordt.

Labelen

Wij kunnen uw was alleen doen als uw wasgoed voorzien is van een label. Zo weten we altijd welk wasgoed van u is. Een wasserijmedewerker haalt uw schone wasgoed op in de rode zak. Deze kleding wordt voorzien van een label.

Na één week heeft u uw wasgoed weer in huis. Vanaf dat moment kunt u uw was aan ons ter reiniging aanbieden.

Wasgoed halen en brengen

Onze chauffeur komt elke week op een vaste dag en een vast dagdeel bij u aan huis. De chauffeur geeft de schone was aan u terug en neemt de vuile was – in de witte waszak met oranje band – mee. Wij nemen alleen de was mee in onze waszakken.

Elke maand ontvangt u een rekening. Hierop ziet u precies wat wij voor u hebben gewassen.

Heeft u vragen of wilt u een wijziging doorgeven? Dan kunt u ons bellen of mailen.
De Eikelaar: receptie, ma t/m vr van 10 tot 12 uur 013-52 29 600 of eikelaar@t-heem.nl
Torentjeshoef: receptie, ma t/m vr van 10 tot 12 uur 013-53 84 100 of torentjeshoef@t-heem.nl
Haarensteyn: locatie-assistent, di t/m vr van 9 tot 12 uur 0411-763 437 of haarensteyn@t-heem.nl
Leyenhof: locatie-assistent, di t/m vr van 9 tot 12 uur 0411-763 620 of leyenhof@t-heem.nl

Zoekgeraakte was en/of klachten over de wasserij kunt u kenbaar maken via de Klachtenbon Wasverzorging.

Skip to content