Samen bezorgen we ouderen een mooie oude dag
‘t Heem ondersteunt oudere mensen om zolang mogelijk zelfstandig te leven. Dat doen wij in en vanuit onze locaties in Berkel-Enschot, Biezenmortel, Haaren, Helvoirt en Udenhout. In deze Brabantse dorpen dragen wij eraan bij dat mensen zo lang mogelijk in hun eigen, bekende omgeving kunnen blijven wonen. Wij zijn altijd in de buurt en bereikbaar. Dichtbij en vertrouwd.
Zorgstichting 't Heem is een kleinschalige organisatie
De zorgstichting heeft een (eenhoofdige) Raad van Bestuur en een managementteam (MT) van vier personen.
Floor de Vroome – Directeur-bestuurder (strategie)
“De ambitie die ik heb is om de ouderenzorg weg te halen bij de ziekte en het sneu zijn, het is iemands partner, opa of oma, vader of moeder. Voortzetten van de eigen leefstijl, mogen zijn wie je bent en kijken naar wat je wel kan, vind ik belangrijker".
Meer informatie over o.a. de bevoegdheden en verantwoordelijkheden van de Raad van Bestuur kunt u lezen in het Reglement Raad van Bestuur van Zorgstichting 't Heem.
U kunt contact opnemen met de Raad van Bestuur van Zorgstichting ‘t Heem via
bestuurssecretariaatzorg@t-heem.nl of 06 - 2700 3392.
Christel de Bekker – Secretaris Raad van Bestuur, ter ondersteuning van het MT (o.a. vastgoed)
Jan-Hein Broekman – Manager Mens & Ontwikkeling (personeelszaken)
Yoni Rijcken - Strategisch manager Wonen, Zorg en Welzijn
Paul de Bruyn - Strategisch manager Wonen, Zorg en Welzijn
't Heem is een zelfstandige zorgstichting met een eigen Raad van Toezicht. De Raad van Toezicht (RvT) bestaat uit vijf leden. Ieder lid van de RvT heeft zijn eigen aandachtsgebied. De RvT houdt toezicht op het bestuur, beleid en het functioneren van ’t Heem.
Naam | Functie in RvT | Aandachtsgebied | Lid commissie |
Mevrouw T.J. (Thea) Bongers | Voorzitter | organisatievernieuwing en samenwerking | Remuneratiecommissie |
De heer P.M. (Paul) Bazuin | Lid | (zorg)financiën en vastgoed | Auditcommissie Financiën en Vastgoed |
De heer J.P.J. (Hans) van den Broek | Lid | (zorg)financiën en vastgoed | Auditcommissie Financiën en Vastgoed |
De heer E. (Erwin) Höppener | Lid | kwaliteit en innovatie zorg / sociaal domein | Commissie Kwaliteit, Innovatie en Veiligheid |
Mevrouw J. (Jet) Sporken | Lid | Portefeuille HRM & organisatieontwikkeling | Commissie Kwaliteit, Innovatie en Veiligheid, Remuneratiecommissie |
Rooster van aftreden Raad van Toezicht
Het rooster van aftreden waarborgt de continuïteit in de samenstelling van de Raad van Toezicht.
Naam | Aangetreden | (Mogelijke) herbenoeming | Einde 2e termijn |
Mevrouw T.J. Bongers | 15 november 2019 | 15 november 2023 | 15 november 2027 |
De heer P.M. Bazuin | 1 april 2021 | 1 april 2025 | 1 juli 2028 |
De heer J.P.J. van den Broek | 1 april 2021 | 1 april 2025 | 1 april 2029 |
De heer E.W. Höppener | 1 januari 2023 | 1 januari 2027 | 1 januari 2030 |
Mevrouw H.G. Sporken | 1 januari 2023 | 1 januari 2027 | 1 januari 2031 |
Cliënten, familie en mantelzorgers hebben inspraak via de cliëntenraden en medewerkers via de Ondernemingsraad. Meer hierover vindt u bij Medezeggenschap.
Proactieve en open cultuur
Binnen zorgstichting ‘t Heem willen we een cultuur creëren waar iedereen, overal en iedere dag opnieuw
- participeert in het verhogen van de klanttevredenheid en
- meewerkt aan het continu verbeteren van de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening.
Klantgedreven werken
Medewerkers luisteren echt naar de behoeften en signalen van de cliënt. Zo kunnen wij van toegevoegde waarde zijn voor onze cliënten. Iedere dag opnieuw. Onze bedrijfsprocessen worden daarop ingericht. Daardoor kunnen we snel, effectief en efficiënt op deze signalen.
Samen bezorgen we ouderen een mooie oude dag
Iedere medewerker in onze organisatie toont leiderschap en eigenaarschap. Iedere medewerker heeft de verantwoordelijkheid om bij te dragen aan de doelen van onze organisatie. Om dit te bewerkstelligen is er een ondersteuningsstructuur gecreëerd voor het team van iedere woonzorglocatie van 't Heem.